poniedziałek, 24 sierpnia 2015

10.831

"Nigdy nie żyłem w ten sposób, w jaki spędziłem ten krótki czas, gdy byłem z tobą. Po raz pierwszy w życiu czułem się kompletny, wolny i żywy. Byłaś brakującym fragmentem mojej duszy, powietrzem w moich płucach, krwią w moich żyłach. Myślę, że przeszłe życia są realne i w nich wszystkich byliśmy kochankami. Znałem cię przez krótką chwilę, ale czułem, jakbym znał od zawsze." 
/J. A. Redmerski, "Na krawędzi nigdy"/

a mimo to bez ciebie lepiej.
(porozczulam się jeszcze chwilę, nim wrócę do pracy)

nuta: BOVSKA - Kaktus (official live video)

tsuguharu foujita

4 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=HuLSeYk14mw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio bardzo często trafiam na ten utwór. na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak bardzo lepiej bez.

    Otworzyłeś mi oczy, Kocie, nie wiedziałam nawet że tak można czuć.

    OdpowiedzUsuń