czwartek, 25 grudnia 2014

10.583

"Nie mam poczucia winy z tego powodu, że nie udzielam się społecznie, choć czasem mi to doskwiera, bo samotność jest bolesna. Gdy jednak ruszam między ludzi, mam wrażenie moralnego upadku – to tak, jakby szukać miłości w burdelu."
/Susan Sontag, "Jak świadomość związana jest z ciałem"
(Dzienniki, tom 2. 1964–1980)/

święta we własnym zaciszu domowym. italo calvino, marta argerich i słoik belgijskiej czekolady.

życzę wam równie udanych świąt.

nuta: Julia Kent - Dorval
Katia Chausheva

6 komentarzy:

  1. fajnie brzmiące święta. co czytasz Calvino?

    /takie słowa to nigdy nie jest niewiele.
    wesołych świąt
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jeśli zimową nocą podróżny". nie umiałam minąć książki o takim tytule.

      Usuń
  2. wszystkiego, co najlepsze, miło-melancholicznego końca Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, cisza niekiedy mówi więcej, niż same słowa.

    a wiesz, dostałam niedawno myśliwskiego i tenże właśnie cytat, który masz tu, z boku, tam, w kolumnie, zaznaczyłam sobie z wykrzyknikami i też miałam umieścić na blogu... :)

    OdpowiedzUsuń